שמאי רכוש אשדוד

כאשר קורית סיטואציה של הצפה של מים במשרד שלכם, המים יגיעו לכדי גובה רב. הציוד הושם באופן ישיר על גבי הרצפה, כיוון שלא נערכה הגבהה כפי שביקשו ממנו בדרישות של הביטוח כי הציוד יושם בגובה של כעשרה סנטימטר מינימום מעל פני הרצפה. 

שמאי רכוש אשדוד מטעם חברת הביטוח ביקש דחייה של התביעה בשל חוסר עמידות בתנאי הזה. התביעה הצליחה להוכיח את הטענה כי יישום של התנאי לא היה מונע את רוב הנזק ובגמר התהליך שופתה בעלת החברה והוענק לה סך של שמונים וחמישה אחוז מהסכום אותו דרשה. 

שמאי רכוש אשדוד יעסוק בהכנה של חוות דעת ובביצוע הערכה של נזק במקרה שבו הוסב נזק לרכוש בשל מגע עם מים, כמו לדוגמה – בשל סתימה בצינור של הביוב, הצפה, הרבה משקעים בעונת החורף, או פיצוץ בצינור. המים יכולים להסב נזק גדול ממדים עבור הרכוש והציוד שלכם, כמו לדוגמה נזק של מכשירי חשמל, ריהוט איכותי ויצירות אומנות. לפעמים הנזק של המים נסתר מעין המתבונן, על חומרים אשר חדרה אליהם רטיבות ולא אפשר לייבשם בצורה מעמיקה, עשוי להתפתח עובש וחיידקים שזהו מפגע תברואי בצורה ניכרת.

במידה והוסב נזק לרכוש שלכם, בשל נזקים של מים או בשל הצפה, אל תחכו זמן רב. תיגשו אל שמאי רכוש אשדוד אשר מומחה בהערכה של נזקי מים והוא יוכל להעניק לכם שירות של חוות דעת איכותית ובה תוכלו לעשות שימוש בעת הגשת התביעה שלכם אל מול חברת הביטוח עבור שיפוי של ההוצאות וההפסדים אשר אירעו לכם.

מי צריך את השירותים של שמאי רכוש אשדוד?

כל אימת מי שמחזיק בבעלות שלו נכס אשר הוסב לו נזק בשל מגע עם מים אשר יכול לצרוך את השירות הנאמן של שמאי רכוש אשדוד. לרוב עסקינן במי שמבצע תיעוד של תביעת חברת הביטוח בבקשה לקבל שיפוי שאייתן בידכם לבצע תיקון של כל מה שבר תיקון ולהמיר את מה שניזוק לחלוטין באופן כזה שצריך לרנות ציוד חדש במקומו. כדאי לכם שלא להסתפק בשמאי של חברת הביטוח, אלא להשכיר גם בדרך פרטית את השירותים של שמאי רכוש אשדוד, אשר יבצע בשבילכם שמאות שתיתן בידכם את השיפוי שתעניק לכם חברת הביטוח. יש חשיבות רבה עבור הייחוס של עלטת ריאלית לממדים של הנזק – במידה וחדרה רטיבות לציוד שלכם, אתם אמורים להתמודד עם כל מיני פעולות של החזרת המצב כפי שהיה מבעוד מועד, לפעמים יש קושי לציין מלכתחילה עד כמה מרחיקי לכת יכולים להיות המהלכים אשר אותם מבקשים, באופן הזה לדוגמה – עליכם לצפות לכמה זמן ייקח עד שהחברה שלכם אשר ניזוקה מהמים עשויה לשוב לכדי עבודה באופן שוטף.

מה טומן בחובו המנגנון של שמאי רכוש אשדוד מכריע?

  • שכר הטרחה של שמאי רכוש אשדוד המכריע ייקבע מלכתחילה. השמאי המכריע יקבע את צורת החלוקה של השכר שלו והמחיר של הצעת חלופה עבור תיקון או לחלופין השומה שכנגד של חברת הביטוח תהיה על חשבונכם.
  • האיגוד של חברות הביטוח והאיגוד של השמאים ירכיבו רשימה של שמאי רכוש אשדוד מכריע, אשר ייושמו את הנזק של שמאי בחלוקה גיאוגרפית מיטיבה והיא עשויה להיות זמינה עבור הקהל הרחב, כולל כמות הגיונית על ידי רשת האינטרנט.
  • באם הודיעו לכם אודות הרצון לבצע ערעור על הצעת התיקון או השומה, יקבע אז השמאי המכריע באופן רנדומלי מתוך רשימה של שמאים מכריעים כי לא יהיה שמאי בית או שמאי חוץ של חברת הביטוח.

רוצים לדעת יותר, לקבל יותר פרטים

מוזמנים להתקשר ישירות לשמאי חיים שריקי

054-6800905

 כתבו לנו במייל haimcar10@gmail.com